مشاوره : 9865 323 -0917
فروش پوکه کپسول (کپسول خالی)در رنگ ها و سایزهای مختلف

پوكه كپسول - كپسول خالي
پوكه كپسول ژلاتيني - كپسول خالي دارويي
كپسول خالي ژلاتيني

فروش پوکه کپسول پوکه کپسول ژلاتینی و فروش پوکه کپسول و پوکه کپسول ژلاتینی از تیم با تجربه کپسول خالی بخواهید

کپسول خالی دارویی پوکه کپسول ژلاتینی و فروش پوکه کپسول و رزرو کپسول مبله و پوکه کپسول ژلاتینی در تمام فصول سال و بصورت شبانه روزی . کپسول خالی با برخورداری از کادری قوی و با تجربه چندین ساله در امور گردشگری ایران و با ارائه خدمات کپسول خالی دارویی ، پوکه کپسول ژلاتینی ، رزرو کپسول خالی در کیش و فروش پوکه کپسول می پردازد. در پایین برخی از خدمات ایران کپسول پرداخته شده است.

پوكه كپسول

کپسول خالی دارویی از جمله خدمات کپسول خالی در ایران است. برای پوکه کپسول ژلاتینی ، شما ابتدا کپسول مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت انتخاب نمایید سپس جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

فروش پوکه کپسول

کپسول خالی دارویی یکی از مهمترین خدمات ایران کپسول است. برای کپسول خالی دارویی کافی است شما ابتدا کپسول مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت انتخاب نمایید سپس جهت کپسول خالی دارویی کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

فروش پوکه کپسول خالی

فروش کپسول خالی از مهمترین ir-capsule به حساب میاید. برای پوکه کپسول ژلاتینی کافی است شما ابتدا کپسول خالی مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت، قسمت کپسول خالی انتخاب نمایید سپس جهت کپسول خالی دارویی کافی است با شماره های موجود در سایت و یا از طریق فرم موجود در تماس با ما برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

فروش پوکه کپسول خالی ژلاتینی

یکی دیگر از خدمات ما در گروه کپسول خالی پوکه کپسول ژلاتینی است. شرکت های داروسازی جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است از طریق سایت ما و قسمت پوکه کپسول ژلاتینی ، کپسول مورد نظر خود را ابتدا انتخاب نمایند و سپس با شماره های موجود در سایت و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را جهت پوکه کپسول ژلاتینی برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

فروش پوکه کپسول خالی ژلاتینی

یکی دیگر از خدمات ir-capsule پوکه کپسول ژلاتینی است. شرکت داروسازی جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است از طریق قسمت پوکه کپسول ژلاتینی ، کپسول مورد نظر خود را ابتدا انتخاب نمایند و سپس با شماره های موجود در سایت درخواست خود را جهت پوکه کپسول ژلاتینی برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

کپسول رفع گرفتگی صدا


سه شنبه 17 مرداد 1396

برای رفع گرفتگی صدا می توان از روش های مختلفی استفاده نمود. توصیه هایی در این رابطه به شرح زیر بیان می شود.

اگر گرفتگی ناشی از سرماخوردگی است، با بستن شال گردن، ناحیه حنجره و گلو را گرم نگاه دارید تا بهبود زودتر حاصل شود.  لذا از حضور در اماکن بسیار سرد، خشک، بدون رطوبت کافی و دودگرفته هم در زمان سرماخوردگی خودداری کنید.

 

استفاده از دستگاه بخور در اتاق یا استنشاق هوای مرطوب حاصل از چند لحظه باز کردن دوش آب گرم در حمام به نرم شدن تارهای صوتی و حنجره کمک می کند.

خوردن دو لیوان حاوی مخلوطی از شیر و مقداری عسل نیز به رفع گرفتگی صدا کمک می کند.

غرغره کردن مایعات و گلوشوی ها باعث افزایش گرفتگی صدا یا طولانی شدن زمان بهبود خواهد شد. عجب نکنید. حین غرغره سیالات یا مایعات، بسیاری از مردم نمی توانند مایع سیال را در انتهای دهان خود بغلتانند و همین عادت، باعث تحریک بیشتر تارها و نواحی حنجره و گلو خواهد شد.

قهوه، شکلات، چای، کوکا و هرچه دارای کافئین است، به خشکی بیشتر گلو و تارهای صوتی می انجامد؛ از مصرف آنها حداقل در زمان گرفتگی صدا یا سرماخوردگی خودداری کنید. به جای همه آنها آب ولرم بنوشید، بخصوص اگر گرفتگی صبحگاهی یا بیداری بعد از خواب صدای تارهایتان را خشن کرده است.

از مکان های آلوده به دود سیگار، غبار و خاک اره، مواد شیمیایی و مانند اینها دور شوید. همه آنها جلوی استراحت تارها و بهبود را می گیرد.

اگر نمی توانید از صاف کردن صدایتان جلوگیری کنید، حداقل مدام آن را تکرار نکنید. سرفه کردن یا صاف کردن صدا و گلو، زمان بهبود و درمان تارها را افزایش می دهد.

کپسول روتارین دارویی برای بازشدن تارهای صوتی

روتارین کپسولی دارویی است که از آن برای بهبود تارهای صوتی، باز شدن صدا، درمان عفونت های گلو و التهابات سینه و ریه استفاده می شود. روتارین، بذر گیاه کیدونیا ابلانگا می باشد.

 

اثر درمانی مواد موثره موجود در روتارین در رفع لارنژیت و التهاب حلق به علت وجود سینئول است که اثر میکروب کشی و خلط آوری دارد. همچنین در درمان اختلالات تنفسی، درمان تنگی نفس و سرفه مزمن نقش دارد. فلاونوئید های موجود در روتارین دارای اثر ضدالتهابی بوده و تسکین دهنده التهابات تارهای صوتی، گلو، سرفه و سینه درد می باشد. همچنین ترکیبات موسیلاژی گیاهان موجود درروتارین با داشتن خاصیت التیام بخشی، محافظت کنندگی و نرم کنندگی و کاهنده تحریکات مخاط اثر خود را می گذارد و در مداوای سرفه ، برطرف کردن گرفتگی و خشونت صدا موثر خواهد بود.

لازم است در حین مصرف روتارین از خوردن ترشیجات و غذاهای سرخ کرده پرهیز شود.

مقدار مصرف

۱- یک ساشه روتارین را باز کرده ، محتویات آن را در یک استکان آب جوش ریخته ، پس از ۳ دقیقه جرعه جرعه میل نمایید.

۲- مصرف روتارین برای سخنرانان: ۳۰ دقیقه قبل از سخنرانی می باشد.

این دارو را در گروه داروهای تنفسی دسته بندی می نمایند. همچنین توصیه می شود در بارداری دارو با احتیاط مصرف شود.

مصرف این دارو برای کودکان زیر ۱ سال ممنوع است.