مشاوره : 9865 323 -0917
فروش پوکه کپسول (کپسول خالی)در رنگ ها و سایزهای مختلف

پوكه كپسول - كپسول خالي
پوكه كپسول ژلاتيني - كپسول خالي دارويي
كپسول خالي ژلاتيني

فروش پوکه کپسول پوکه کپسول ژلاتینی و فروش پوکه کپسول و پوکه کپسول ژلاتینی از تیم با تجربه کپسول خالی بخواهید

کپسول خالی دارویی پوکه کپسول ژلاتینی و فروش پوکه کپسول و رزرو کپسول مبله و پوکه کپسول ژلاتینی در تمام فصول سال و بصورت شبانه روزی . کپسول خالی با برخورداری از کادری قوی و با تجربه چندین ساله در امور گردشگری ایران و با ارائه خدمات کپسول خالی دارویی ، پوکه کپسول ژلاتینی ، رزرو کپسول خالی در کیش و فروش پوکه کپسول می پردازد. در پایین برخی از خدمات ایران کپسول پرداخته شده است.

پوكه كپسول

کپسول خالی دارویی از جمله خدمات کپسول خالی در ایران است. برای پوکه کپسول ژلاتینی ، شما ابتدا کپسول مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت انتخاب نمایید سپس جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

فروش پوکه کپسول

کپسول خالی دارویی یکی از مهمترین خدمات ایران کپسول است. برای کپسول خالی دارویی کافی است شما ابتدا کپسول مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت انتخاب نمایید سپس جهت کپسول خالی دارویی کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

فروش پوکه کپسول خالی

فروش کپسول خالی از مهمترین ir-capsule به حساب میاید. برای پوکه کپسول ژلاتینی کافی است شما ابتدا کپسول خالی مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت، قسمت کپسول خالی انتخاب نمایید سپس جهت کپسول خالی دارویی کافی است با شماره های موجود در سایت و یا از طریق فرم موجود در تماس با ما برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

فروش پوکه کپسول خالی ژلاتینی

یکی دیگر از خدمات ما در گروه کپسول خالی پوکه کپسول ژلاتینی است. شرکت های داروسازی جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است از طریق سایت ما و قسمت پوکه کپسول ژلاتینی ، کپسول مورد نظر خود را ابتدا انتخاب نمایند و سپس با شماره های موجود در سایت و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را جهت پوکه کپسول ژلاتینی برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

فروش پوکه کپسول خالی ژلاتینی

یکی دیگر از خدمات ir-capsule پوکه کپسول ژلاتینی است. شرکت داروسازی جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است از طریق قسمت پوکه کپسول ژلاتینی ، کپسول مورد نظر خود را ابتدا انتخاب نمایند و سپس با شماره های موجود در سایت درخواست خود را جهت پوکه کپسول ژلاتینی برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

آزیترومایسین


پنج شنبه 11 آبان 1396

آزیترومایسین چیست؟
آزیترومایسین یک آنتی بیوتیک پرمصرف است که در درمان برخی از عفونت های حاد ناشی از باکتری ها مانند عفونتهای ریه،گوش،پوستی و در برخی موارد عفونت های واژینال و تناسلي تجویزمی شود.این دارو هم در بزرگسالان و هم در اطفال قابل استفاده می باشد.
این دارو متعلق به دسته ی دارویی آنتی بیوتیک های ماکرولید می باشد که با ايجاد يكسري اختلالات در باكتري ها مانع از بقا و رشد آنها مي شوند.


پيش از مصرف آزيترومايسين
در صورت بارداري يا شيردهي،سابقه ي مشكلات كبدي و كليوي،تپش قلب غير طبيعي و سابقه ي حساسيت دارويي حتما پيش از شروع مصرف اين دارو پزشك خود را مطلع سازيد.
اين دارو به فرم هاي مختلف كپسول ،قرص و سوسپانسيون خوراكي ،قطره ي چشمي و ويال تزريقي در ايران موجود مي باشد.
از آنجا که این دارو می تواند در عملکرد داروهای دیگر در بدن اختلال ایجاد کند لازم است پیش از شروع مصرف لیستی از کلیه ی داروهای مصرفی خود در اختیار پزشک یا داروسازتان قرار دهید.


نحوه ي مصرف آزيترومايسين
آنتی بیوتیک ها را دقیقا مطابق دستور پزشک مصرف کنید و دوره ی درمان را حتی اگر احساس بهبودی می کنید و علائمتان برطرف شده است کامل کنید زیرا در این زمان ممکن است هنوز باکتری بصورت کامل ریشه کن نشده باشد و این کار احتمال بروز مقاومت ميكروبی را افزایش می دهد.
مقاومت میکروبی یکی از مشکلات جهانی می باشد که با سرعت زیادی رو به افزایش است ودر صورتی که مصرف بی رویه و نامناسب آنتی بیوتیک ها در دنیا ادامه یابد با مشکلات تهدید کننده ی حیات مواجه خواهیم شد.زماني كه اين داروها بدون تجويزپزشك ،با مقدار نامناسب يا طول درمان نامناسب مصرف شوند،نه تنها اثرات مطلوب براي خود فرد ندارند بلكه منجر به عدم ريشه كن شدن باكتري هاي موجود در بدن آن فرد مي شوند و علاوه بر اين،باكتري هايي كه در معرض دارو قرار گرفته اند اما از بين نرفته اند، نسبت به اين دارو مقاومت پيدا مي كنند.اين مسأله منجر به ايجاد نسل جديد و مقاومي از ميكروب ها مي شود كه ديگر به سادگي به داروهاي آنتي بيوتيكي موجود ،پاسخ نمي دهند.
از آنجا كه عموماً عفونت ها مسری می باشند مصرف بي رويه ی آنتی بیوتیک ها نه تنها براي خود فرد بيمار بلكه براي ساير افراد جامعه نیز مشکل آفرین می باشد.
-مصرف خوراکی این دارو ممکن است بصورت تک دوز و یا بصورت دوره ی ۵تا۳روزه می باشد لذا مقدار و نوبت مصرف را حتما از پزشک یا داروساز خود سوال بفرمایید.
-در کودکان معمولاً فرم سوسپانسیون آزیترومایسین تجویز می شود و مقدارمصرف آن در هر نوبت با توجه به وزن و شرایط کودک توسط پزشک تعیین می شود.به دلیل طعم تلخ این دارو می توانید پس از آن ،مقداری آب میوه به کودک خود بدهید.
-فرم کپسول آزیترومایسین بهتر است با معده ی خالی(یک ساعت قبل یا دوساعت پس از غذا) مصرف شود ولی در صورت معده درد،می توان آن را همراه با غذا مصرف کرد. اما فرم قرص و سوسپانسیون دارو با غذا تداخلی ندارد و مي توان آن را قبل يا پس از غذا مصرف كرد.
-مصرف شربت هاي ضداسيد معده را حداقل دوساعت با مصرف اين دارو فاصله دهيد.
-در صورت اقدام به هرگونه واكسيناسيون پزشك خود را از مصرف اين دارو مطلع نماييد.


عوارض شایع آزیترومایسین
-بروز اسهال خفیف ممکن است در اثر مصرف این دارو ایجاد شود که به مرور برطرف می شود اما در صورت شدید شدن اسهال و ادامه ی آن به پزشک مراجعه نمایید.
احساس گیجی و خستگی ،معده درد و تهوع نیز از عوارض شایع این دارو می باشند که با یک رژیم غذایی حاوی وعده های غذا سبک و ساده و حاوی فیبر مناسب و با محدود کردن غذا های چرب و پر ادویه و مصرف به اندازه آب در شبانه روز این علائم را کاهش دهید.
-در صورت بروز سردرد مایعات به مقدار کافی مصرف کنید و از داروساز یا پزشک خود درمورد داروی ضددرد مناسب سوال نمایید.


شرایط نگهداری آزیترومایسین
سوسپانسیون آماده شده ی دارو را حداکثر ۱۰تا۱۴روز در یخچال نگهداری نمایید.
-این دارو می تواند عوارض نادر اما مهمی داشته باشد که علی رغم اینکه احتمال وقوع آنها کم می باشد اما پیگیری و توجه به آنها بسیار مهم می باشد.لذا در صورت داشتن علائم سرفه همراه با گلودرد ،خشکی و التهاب چشم و. بروز لکه های قرمز پوستی فوراًبه پزشک خود یا مرکز درمانی مراجعه کنید.