مشاوره : 9865 323 -0917
فروش پوکه کپسول (کپسول خالی)در رنگ ها و سایزهای مختلف

پوكه كپسول - كپسول خالي
پوكه كپسول ژلاتيني - كپسول خالي دارويي
كپسول خالي ژلاتيني

فروش پوکه کپسول پوکه کپسول ژلاتینی و فروش پوکه کپسول و پوکه کپسول ژلاتینی از تیم با تجربه کپسول خالی بخواهید

کپسول خالی دارویی پوکه کپسول ژلاتینی و فروش پوکه کپسول و رزرو کپسول مبله و پوکه کپسول ژلاتینی در تمام فصول سال و بصورت شبانه روزی . کپسول خالی با برخورداری از کادری قوی و با تجربه چندین ساله در امور گردشگری ایران و با ارائه خدمات کپسول خالی دارویی ، پوکه کپسول ژلاتینی ، رزرو کپسول خالی در کیش و فروش پوکه کپسول می پردازد. در پایین برخی از خدمات ایران کپسول پرداخته شده است.

پوكه كپسول

کپسول خالی دارویی از جمله خدمات کپسول خالی در ایران است. برای پوکه کپسول ژلاتینی ، شما ابتدا کپسول مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت انتخاب نمایید سپس جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

فروش پوکه کپسول

کپسول خالی دارویی یکی از مهمترین خدمات ایران کپسول است. برای کپسول خالی دارویی کافی است شما ابتدا کپسول مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت انتخاب نمایید سپس جهت کپسول خالی دارویی کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

فروش پوکه کپسول خالی

فروش کپسول خالی از مهمترین ir-capsule به حساب میاید. برای پوکه کپسول ژلاتینی کافی است شما ابتدا کپسول خالی مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت، قسمت کپسول خالی انتخاب نمایید سپس جهت کپسول خالی دارویی کافی است با شماره های موجود در سایت و یا از طریق فرم موجود در تماس با ما برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

فروش پوکه کپسول خالی ژلاتینی

یکی دیگر از خدمات ما در گروه کپسول خالی پوکه کپسول ژلاتینی است. شرکت های داروسازی جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است از طریق سایت ما و قسمت پوکه کپسول ژلاتینی ، کپسول مورد نظر خود را ابتدا انتخاب نمایند و سپس با شماره های موجود در سایت و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را جهت پوکه کپسول ژلاتینی برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

فروش پوکه کپسول خالی ژلاتینی

یکی دیگر از خدمات ir-capsule پوکه کپسول ژلاتینی است. شرکت داروسازی جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است از طریق قسمت پوکه کپسول ژلاتینی ، کپسول مورد نظر خود را ابتدا انتخاب نمایند و سپس با شماره های موجود در سایت درخواست خود را جهت پوکه کپسول ژلاتینی برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

چرا آنتی بیوتیک نخوریم؟


شنبه 21 مرداد 1396

تمام نکاتی که باید در مورد آنتی بیوتیک ها و مضرات آن بدانید

عوارض آنتی بیوتیک ها و قرص های سرما خوردگی برای تمام اعضای خانواده یعنی کودکان و بزرگسالان می توانند بسیار جدی باشند و نتیجه ی عکس داشته باشند و موجب بهبودی بیماری نشوند به همین دلیل در زمان سرما خوردگی نباید بدون مشورت با پزشک به طور خودسرانه از قرص های سرما خوردگی و انتی بیوتیک ها استفاده کنید چرا که در واقع داروهای مسکن و ضد احتقان بدون نسخه علائم را آرام می کنند اما از سرماخوردگی جلوگیری نمی کنند و یا دوره آن را کوتاه تر نمی کنند و بیشتر آن ها عوارض دارند. اگر این داروها بیش از چند روز مصرف شوند عملاً علائم را بدتر می کنند.آنتی بیوتیکها به باکتری ها حمله می کنند و در مقابل ویروس های سرماخوردگی کاری انجام نمی دهند. از پزشک خود نخواهید که برای سرماخوردگی آنتی بیوتیک برایتان تجویز کند یا آنتی بیوتیکهای موجود در خانه تان را هنگام سرماخوردگی مصرف نکنید. با این کار زودتر خوب نمی شوید و مصرف نامناسب آنتی بیوتیکها در مشکل جدی و رو به رشد باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک نقش دارد.

باید بدانید که استفاده از آنتی بیوتیکها در بیماریهای ویروسی :

عفونت را درمان نمی کنند.

مانع از سرایت بیماری نمیشود.

نه حال بیمار را بهتر میکند 

باید بدانید که مصرف طولانی انتی بیوتیک ها موجب مقاوت بدن در برابر انتی بیوتیک ها می شود و در نتیجه:

بیماری طولانی تر و پیچیده تر میشود.

موجب مراجعه متعدد به پزشک یا حضور طولانی در بیمارستان می شود.

نیاز به داروهای گرانتر و سمی تر خواهد بود.

اگر پشت سر هم دچار عفونت شویم چه‌کار کنیم؟!

کسانی که به دلایل مختلف به طور مکرر دچار عفونت‌های باکتریایی مي‌شوند (باز هم تاکید مي‌شود عفونت ویروسی نباشد یعنی با تشخیص پزشک عفونت باکتریایی باشد) برای مثال جراحی لثه انجام مي‌دهند و مجبورند آنتی‌بیوتیک بخورند و بعد از مدتی دچار عفونت ادراری مي‌شوند، اگر آنتی‌بیوتیک را درست مصرف کنند مشکلی برای‌شان ایجاد نمي‌شود چون آنتی‌بیوتیکی که روی عفونت لثه تاثیرگذار است با آنتی‌بیوتیکی که برای سیستم عفونت ادراری استفاده مي‌شود، متفاوت است. درمورد کسانی که دچار عفونت‌های باکتریایی عودشونده مي‌شوند و مجبورند به طور مکرر از آنتی‌بیوتیک استفاده کنند قطعا با تشخیص آنتی‌بیوگرام (آزمایش‌های حساسیت دارویی) برای‌شان دارو تجویز مي‌شود و آنتی‌بیوتیکی به آنها داده مي‌شود که میکروب نسبت به آن حساس باشد و از بین برود. درواقع آنجایی مشکل ایجاد مي‌شود که ما با اصرار خودمان در شرایطی که لازم نیست آنتی‌بیوتیک مي‌خوریم یا در شرایطی که لازم است آنتی‌بیوتیک‌مان را به طور کامل مصرف نمي‌کنیم.

بیماری‌های مختلف، آنتی‌بیوتیک‌های مختلف

آنتی‌بیوتیک فرآورده یا ماده‌ای است که از یک میکروارگانیسم گرفته مي‌شود و ارگانیسم‌های دیگر را از بین مي‌برد یا مانع فعالیت‌شان مي‌شود. آنتی‌بیوتیک‌ها انواع مختلفی دارند که از لحاظ خصوصیات شیمیایی، فیزیکی و بحث داروشناسی با یکدیگر متفاوت هستند. یک گروه آنتی‌بیوتیک‌های وسیع الطیف هستند که در مقابله با انواع وسیع‌تری از میکروارگانیسم‌ها فعالیت مي‌کنند و برخی آنتی‌بیوتیک‌ها هم طیف اثرشان محدودتر است. 

وقتی که سرماخوردگی آنتی‌بیوتیک می‌خواهد

بعضی مواقع برخی بیماری‌های ویروسی وقتی طولانی مي‌شوند عفونت باکتریایی روی آنها سوار مي‌شود. بیشتر سرماخوردگی‌ها به‌خصوص در فصل زمستان از نوع ویروسی هستند و بیمار مي‌تواند با 3 تا 5 روز استراحت و نوشیدن مایعات فراوان بیماری‌اش را رفع کند و نیازی به مصرف آنتی‌بیوتیک نخواهد داشت. اما گاهی اوقات واقعا بیماری باکتریایی است و لازم است آنتی‌بیوتیک مصرف شود. تشخیص نوع بیماری اعم از باکتریایی یا ویروسی از طریق بررسی ترشحات ته حلق و معاینه پزشک صورت مي‌گیرد.

با آب فراوان بخوريد

نحوه مصرف آنتی‌بیوتیک‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است. بیشتر آنتی‌بیوتیک‌ها به‌دلیل مشکلات گوارشی که ایجاد مي‌کنند بهتر است بعد از غذا خورده شوند اما یکسری از آنتی‌بیوتیک‌ها هستند که باید با معده خالی مصرف شوند تا اثرگذاری بیشتری داشته باشند. برخی آنتی‌بیوتیک‌ها هم با مصرف برخی مواد غذایی تداخل دارند. طیف آنتی‌بیوتیک‌ها بسیار وسیع است و بیماران باید نحوه مصرف آنها را از پزشک یا داروسازشان سؤال کنند. بیشتر آنتی‌بیوتیک‌ها بهتر است با شیر، آبمیوه، چای و نوشابه مصرف نشوند. مصرف همزمان شیر با برخی آنتی‌بیوتیک‌ها، اثرگذاری‌شان را کاهش مي‌دهد، بهتر است آنتی‌بیوتیک همراه با آب فراوان مصرف شوند.

با آنتی‌بیوتیک ویتامین بخوریم؟

آنتی‌بیوتیک‌ها معمولا در فلور طبیعی دستگاه گوارش تغییر ایجاد مي‌کنند، به همین دلیل بسیاری از افراد وقتی آنتی‌بیوتیک مصرف مي‌کنند دچار مشکلات معده و روده‌ای، اسهال و ... مي‌شوند (به‌خصوص در مورد کودکان). طبیعی است که وقتی دارویی را مصرف مي‌کنیم فقط روی سلول هدف و میکروارگانیسم موردنظر اثر نمي‌گذارد و ممکن است بقیه بدن را هم دستخوش تغییرات و عوارض خود کند. از آنجایی که جذب بیشتر ویتامین‌ها از طریق دستگاه گوارش انجام مي‌شود باور بر این است که در زمان مصرف آنتی‌بیوتیک مي‌توان با استفاده از ویتامین‌های طبیعی که به وفور در اطراف‌مان وجود دارد یا مولتی ویتامین‌ها این نقص را در کسانی که طولانی‌مدت آنتی‌بیوتیک مصرف مي‌کنند، جبران كرد. مصرف محصولات پروبیوتیک هم بی‌تاثیر نیست اما به هرحال تاثیر آنتی‌بیوتیک کوتاه‌مدت است یعنی فرد برای یک دوره محدودی آنتی‌بیوتیک مصرف مي‌کند. حال این دوره ممکن است در یک شرایط خاص مثلا 3 هفته باشد. حتی در کسانی که عفونت مکرر دارند و مادام دارو مصرف مي‌کنند نوعی تطابق بین ميكروب‌هاي طبیعی دستگاه گوارش و آنتی‌بیوتیکی که مصرف مي‌کنند، پیش مي‌آید. یکی از باورهای اشتباه، ایجاد مشکلات قلبی براثر مصرف آنتی‌بیوتیک است. در این مورد باید بدانید مصرف آنتی‌بیوتیک روی قلب تاثیری نمي‌گذارد و عمده مشکلی که ایجاد مي‌کند همان مقاومت میکروبی است.

در روند بهبود تاثیر دارند.

ممکن است عوارض جانبی خطرناک داشته باشد.

چرا آنتي‌بيوتيك ساعت مصرف دارد؟

پاسخ به اين سوال به دانستن چند مفهوم پايه‌اي در علم داروشناسي‌ نياز دارد. يک شاخه مهم در علم داروشناسي، مطالعه سرنوشت داروها در بدن است يعني اينكه پس از مصرف دارو چه اتفاقي براي آن در بدن مي‌افتد. دارو براي اينکه اثر کند، بايد به مکان موردنظر در بدن که دچار اختلال يا بيماري است برسد. مثلا وقتي دارو مي‌خوريم، بايد از دستگاه گوارش جذب، وارد جريان خون شود و با خون به عضو موردنظر برسد. بعضي از داروها کم، بعضي‌ متوسط و برخي هم خيلي خوب از دستگاه گوارش؛ جذب خون مي‌شوند و سرعت جذب آنها با هم متفاوت است چون عواملي مانند جريان خون دستگاه گوارش و غذاي مصرفي بر ميزان و سرعت جذب تاثير مي‌گذارد. وقتي دارو وارد جريان خون مي‌شود، ابتدا غلظتش بالاست ولي به‌تدريج به‌دليل تجزيه در کبد يا ساير اعضا و برخي عوامل ديگر غلظتش کم و از راه کليه يا از راه‌هاي ديگر از بدن دفع مي‌شود. يعني غلظت دارو پس از مدتي در خون کم خواهدشد و به حدي مي‌رسد که تاثيرش ديگر قابل ملاحظه نيست پس بايد دوباره آن را مصرف کرد. اين در واقع علت تعيين فاصله زماني بين مصرف است که براي داروهاي مختلف تفاوت دارد؛ مثلا يک دارو را در روز بايد يک نوبت، ديگري را در دو نوبت يا داروي ديگري را ۴ نوبت در شبانه‌روز مصرف کرد.